Moskovskaya je predstavila obnovljenu ambalažu, prvu nakon 2012. god. i istovremeno novu globalnu kampanju


Cilj novog izgleda je da potrošačima bolje iskomunicira premium, moderno iskustvo ispijanja i osnovnu vrijednost autentičnosti.

Osim toga, Moskovskaya je kreirala i novu marketinšku kampanju koja podržava njihovu poruku: “Osobaya recept rođen u Rusiji – voljen u cijelom svijetu”.


Ovaj novi, uzbudljivi i kreativni smjer dobiti će bočicu i prepoznatljivu zelenu boju branda

Renatas Alekna – globalni direktor Moskovskaya Vodka

Ovom kampanjom otvorit će se novo poglavlje u povijesti branda koji cilja na novu generaciju potrošača kao i vraćanje na scenu jednog od najstarijih brandova koji svoje korjene vuče iz vremena Ruskog carstva.

Moskovskaya je izdala i limitiranu seriju kako bi proslavili obljetnicu USSR svemirskog programa, gdje su bocu nazvali Out of space i nastala je u suradnji sa agencijom Not Perfect Vilnius. Boca će biti dostupna diljem svijeta u narednih par mjeseci.

Živjeli!