“Lani nisam uspjela pronaći dobar džem od maline za božićne linzere. Htjela sam da bude intenzivno crven i da je intenzivne arome. Zato sam ove godine napravila svoj džem,” objasnila je Iris Urem, koja stoji iza brenda ZEST&co. džemova, koji se od mogu probati i kupiti u zagrebačkoj pekarnici Korica.

Naziv branda asocira na vanjsku koricu citrusa koja se koristi kao začin u slasticama. Ujedno taj naziv znači i iskra života, žar za životom, koncentraciju okusa i uživanja. Naziv ZEST&co  je asocijacija na esenciju okusa na radost i uživanje u okusu.

Ono što ZEST&co. želi ponuditi nije “bakin recept” jer on sadržava uglavnom puno šećera i često prekuhane džemove.

ZEST&co. nudi reinterpretaciju džema na način da istakne okus, boju i miris džema, ponudi nove okuse ili nove kombinacije voća, začina, alkohola. Radi se o znalačkoj reinterpretaciji džemova prilagođenih ukusu suvremene publike.

ZEST&co. predstavlja odmak od standardne ponude u smjeru većeg udjela voća, više okusa, svježe boje, bez konzervansa i aditiva s manje šećera te spadaju u kategoriju ekstra džemova sa 75-85 g voća na 100 g proizvoda. Proizvod je i veganski.



Proizvedeni su u malim serijama, na način da se izbjegnu svi oni postupci koji uništavaju aromu, boju i miris svježeg voća.

U današnjem svijetu masovne proizvodnje, upravo proizvodi malih serija predstavljaju istinski luksuz.

Ima dosta zanimljivih načina na koji se kvalitetan džem može koristiti pored klasičnog kruha s maslacem i krosana s džemom.

Možete raditi koktele sa džemovima.


Oni mogu biti i dodatak jogurtu, možete ga kombinirati sa sirnim namazom, uz sir, a mnogi ove džemove jedu žličicom ravno iz tegle.

Malina odlično paše uz pačja prsa, na primjer. A mango i limeta je odličan uz primjerice gusju paštetu. Borovnica s whiskyjem ide uz tamno meso.

Dizajn proizvoda odlikuju minimalizam kojem je cilj staviti naglasak na sadržaj, boju okus i aromu svježeg voća. Dizajn potpisuje beogradska Metaklinika.

Živjeli!