U nedavnom izvješću IWSR-a, podaci kažu da je Tito’s votka prestigla Smirnoff kao najprodavaniji brand votke u US. S porastom od 20%, Tito’s je sada i najprodavanije destilirano piće u Americi.

Jack Daniel’s Tennessee Whiskey je na trećem mjestu a slijede Fireball Whiskey i Crown Royal. Votka je i dalje najveća kategorija pića u US.

1995.god., kada ga je pokrenuo Bert “Tito” Beveridge, uspon branda je bio izvanredan a naročito u zadnjih desetak godina. Prema Statista, Tito’s je prodao 1.2 mil. kartona (9 boca od litre) u 2013. Taj broj narastao je na 7.4 mil. kartona ili 66.6 mil. boca. To je više od milijun boca tjedno!

Porast prodaje vjerojatno proizlazi iz njegove popularnosti u trgovini i konzumentima. U nedavnom članku na Punch, u kojem su američki barmeni bili ispitivani o omiljenim brandovima alkoholnih pića, Tito’s je postao favorit u kategoriji votke. Barmeni su istaknuli “prepoznatljivost marke” i “pouzdanost pića” kao glavne razloge favoriziranja ovog branda.

Živjeli!