Brand Kahlúa (u vlasništvu Pernod Ricard) proširila je svoju liniju RTD (ready-to-drink) pića puštanjem u prodaju Nitro Cold Brew.


U kolovozu 2018. godine, Kahlúa je lansirala RTD Espresso Martini, za kojeg je rečeno da je prvi takav proizvod.

Brand je nakon ovog izdanja lansirao Nitro Cold Brew, koktel u limenci napravljen od ruma, likera od kave i 100% hladno pripremljene kave Arabica, koji se priprema 18 sati. Sadrži 80 kalorija i, poput Espresso Martini RTD, dizajniran je s nitro widget-om koji daje pjenu za manje od tri sekunde nakon otvaranja i izlijevanja u čašu.

Brend je rekao da proizvod zadovoljava „sve veću potražnju za RTD ponudom na bazi kave i alkoholnih pića“, koju su pokrenuli konzumenti koji traže praktičnost.

Prema podacima Nielsena koje navodi Kahlúa, tržište RTD proizvoda temeljeno na alkoholnim pićima poraslo je 78% u godini koja je završila 2. svibnja 2020. i sada vrijedi US$315 milijuna.

Troy Gorczyca, direktor američke Kahlúe, rekao je: “Podaci pokazuju da popularnost RTD i dalje brzo raste i kako kultura koktela na bazi kave prelazi u kategoriju RTD, Kahlúa Nitro Cold Brew je savršen spoj. Uključivanje u želju za komforom bez kompromisa – to je najbolje iz oba svijeta. “

Kahlúa Nitro Cold Brew flaširan je na 4,5% ABV i najbolje je poslužen rashlađen. Limenke od 200 ml dostupne su za kupnju u SAD-u od Kroger’s, Albersons i Total Wine and More.

Živjeli!